Thursday, July 21, 2011

mai mengaji di facebook


ini hari punya entri sebenarnya dah lameeee gile nak update tapi tak terupdate sebab pemalas betul.tapi jgan la sampai taknak jadikan aku bini sebab pemalas nak update blog . ok,untuk elakkan dari korang taknak buat aku ni sebagai bini lantas aku mengupdate untuk entri kali ini.
dah tak ingat bapa bulan punya page aku print screen ni.tapi just nak ajak kawan kawan semua untuk mengaji beramai ramai di facebook,kalau dulu korang boleh bagi alasan untuk ngaji.tapi skang ni tak boleh lagi sebab sambil sambil korang dok online facebook sambil dok main counter strike dan sebagainya tu boleh la kita beramai ramai melayari page kempen jom mengaji. thanks jugak untuk heliza helmi sebab heliza ni lah yang post kat wall dia pasal page ni..jadi dari situ jugaklah aku dapat tahu..kepada yang dah tahu tu alhamdulilah:)

heliza helmi :)



dekat situ nanti korang boleh pilih surah dan ayat berapa yang korang inginkan


begitu juga dari segi bacaan,korang boleh pilih juga:)


dan seterusnya..play kan bacaan ayat al-quran tersebut dan mari kita mengaji serta menghayati bersama-sama:)

selamat mengaji kawan kawan....

No comments:

Post a Comment