Thursday, November 22, 2012

malashh

Assalamualaikum,

program malas yang melampau lampau sedang bergerak aktif dalam badan untuk minggu ini, taktau lah kenapa.sampai sekarang tak dapat carik puncanya..ya Allah..serius weyh..malas yang teramat sangat sekarang ni, smpaikan satu assigment pon tak boleh nak gerak secara solo atau berkumpulan. aku try jugak carik kenapa mood rajin aku yang mmg dah kurang dalam diri ini semakin KURANG? memang tak jumpa.
dan aku tak pasti program malas ni akan berakhir bila, yang pasti aku harap sangat sangat program ini akan tamat dengan segera dan kembali seperti sedia kala. huh, final dah semakin hampir tapi assigment masih lagi jalan perlahan.kenapa aku ni? kenapa? arghhh..sendiri buat sendiri tanggung.ye itu pasti

semoga ketemu lagi, owh ya..jgan lupa doakan untuk saudara kita di GAZA ye kawan kawan. semoga gencatan senjata yang mereka raikan sekarang ini akan berterusan. yang pasti penipuan yahudi itu jelas.

No comments:

Post a Comment