Friday, May 29, 2009

Bakal menjadi anak tunggal di rumah.wahhh!!!(xsabar)




Setelah lama mengimpikan status anak tunggal dirumah.akhirnya impian aku semakin menjadi kenyataan setelah akak ke-2 aku bakal memiliki keluarga sendiri..hahha.nyah ko dari bilik neh..
Semua2 kelengkapan yang ada dalam umah ni juga bakal menjadi hak milik aku sendiri.xperlu dikongsi mahupun dishare bersama.
Tiap2 hari aku menghitung hari dan masa(ayat karangan form 3 lg) bilela tarikh akak aku kawen nak smpai.xsabar pnyer pasal..haha.yang cukop xtahannya,ade je kje kne buat..ingatnye dah nak jadik anak tunggal ni senang la sket.tp…kne dera gak..kne wat hantaran2 kawen.ceh!!tension aku..dah xde org lain ke yang nak didera selain daripada aku kat umah ni..(dah aku je yang ade pon) xkan nak suh bapak aku buat kot.oi!ingat bapak xkreatif ke ha..hahhah.kreatif.kreatif…
Ingatnye cuti2 ni bleh la kuar ngan kwan2 ke..lepak2 kat dpan tv sambil mkan jajan,jalan2 kat kdai dpan simpang umah,main2 ngan ikan bilis kat dpan umah dan lain-lain lagi.huh….xde maknenye…hmm,nak kuar ngan kwan2???jgan harap la cik kiah oi…alasannye,kat luar 2 bahaya…xyah la kuar ngan kwan2..kuar ngan mak bpak je cukop..huhuh,hmm.ngan mak bpak pon orait la 2….nak dok dpan tv sambil mkan jajan???aish,bru dua suap je msuk jajan dlam mulut jap lg adela org sapa dari tepi,”sket jajan bleh??alamatnye kne bli lain la jajan 2..bkan sket je die telan,dekat 5 genggam die amik..huhu,xpela..xde rezeki…hehe
Oit,berbalik pada cite bakal menjadik anak tunggal dalam umah…ape yang aku kne pastikan adalah smua barang2 bakal si pengantin haruslah tidak ada sebutir pon kat umah neh..hahha,supaya barang2 mereka tidak akan menyempitkan lagi kwasan umah aku yang dah sedia sempit neh…nyah2…
p/s: kepada sepupuku ct and dna.jgan lupe kat aku kalo dah sronok meronggeng kat bandung.nak ikot!!

2 comments:

  1. haha..same la kite
    aku pn xsabar nk tggu akak aku kawen awal thn dpn
    nk jd madam dlm blk sndri.ahakz :P

    tp...msti kite rndu kat akak kite kn,
    bile diowg dah jauh dri kite.huhu
    bak kata owg, dkt bau taik jauh bau bunga
    aceh.. :P

    ReplyDelete
  2. hahha..xleh bla pnye ayat 2.
    hehe.rndu?biase jerk..hahha

    ReplyDelete