Saturday, May 29, 2010

semua orang

sape je yang kat dalam dunia ni tak de masalah.aku tak penah dgr lagi la ade org yang kat dunia ni bahagia tanpa ada sebarang masalah..semua orang pon ade masalah.semua orang pun pernah tertekan dengan masalah..
tapi..control la sket tekanan perasaan kau tu dengan orang lain.jangan sebab masalah kau sorang orang lain pon turut rasa tertekan.tak yah nak tunjuk sangat laa.
siap hentak hentak pintu,dinding,siling la bagai..tak pasal2 aku yang dgar ni pon nak g hentak kepala kau 2..
ape lah salahnye kalau kau g settle masalah kau 2 dengan orang yang bikin masalah ngn kau 2 je..tak payah libatkan orang lain.
kau ingat aku suka sangat bunyi bising dan kuat dari hasil hentakan pintu dari kau 2 haaa?
isssh,kau ngn pintu pintu 2 skali aku meluat.orang kalau dah tak suka kau tu kau kena la terima dgan hati yang terbuka.tak perlu la sampai kau nak hentak hentak pintu tepi telinga kitorang okey;)))
lepastu kau guna alasan kau ada masalah keluarga pulak yeee...padehal punyela bahagia mak ayah kau kat rumah tanpa ada sebarang gangguan serta anasir anasir luar yang ganggu .
wahhhh,kau nak tutup kesalahan kau.kau leh lak guna alasan kesian kau 2 kan.
yelaa.aku kesian..tapi kau jangan ingat aku nak percaya lah kan.mmg tak lahh..
dah la bikin orang tertekan,pastu kau menipu lak 2.sudah2 la 2...


dah2..tak perlu sembang pasal hal kau lah,mari kita berjalan jalan dengan muhammad...yokkk!




" haaa,ummi...muhammad sudah pandai drive kereta tau..jangan main2..:)lepas ni biar muhammad saja bawak ummi pergi kerja ya bahh..." jerit muhammad .


"hmmm....lihat ummi,muhammad drive kereta siap boleh pandang belakang gitu bah..:) jangan takut yaa ummi"


yuhhuuu!..muhammad sudah mau balik kl.....seronokkkk.....:)

No comments:

Post a Comment